Dobra robota, Gamfi!

Przygotowana przez Gamfi platforma gromadziła treści edukacyjne o produktach, porady o zdrowym żywieniu oraz przepisy kulinarne. Wszystkie z nich były przygotowane w formie rebusów, łamigłówek, quizów. W serwisie zastosowano takie mechanizmy znane z gier, które zwiększały zaangażowanie użytkowników, przedłużały korzystanie z aplikacji i zachęcały do regularnych powrotów.

Gracze zdobywali punkty za każdą aktywność dokonaną w serwisie. Na przykład informacja o zdobyciu punktów pojawiała się natychmiast, zachęcając do wykonywania kolejnych zadań. Liczba zdobytych punktów przekładała się na bieżąco na określone miejsce w rankingu i zwiększała szansę na wygranie nagrody.

W ostatnim czasie Gamfi pochwaliło się rezultatami grywalizacji po 12 miesiącach funkcjonowania projektu. Społeczność platformy marki Bonduelle liczy obecnie ponad 27 tys. członków. W ciągu jednego roku użytkownicy zdobyli łącznie 19 mln punktów, wykonując ponad 600 tys. zadań. W przeliczeniu na dzienną aktywność daje to ponad 1700 kontaktów z marką! Czas spędzony w aplikacji przez jednego użytkownika wyniósł średnio ponad 21 godzin. Ekwiwalent reklamowy wykonanych przez użytkowników zadań wyniósł ponad 3 mln zł. Tyle musiałaby zapłacić marka za działania promocyjne w sieci, które w przypadku tego projektu zostały wykonane przy pomocy grywalizacji, przez zaangażowane konsumentki.

źródło: http://adnext.pl/przyklady-grywalizacji/

#grywalizacja #sprzedaż #gamfi #bonduelle #punkty #prezenty#platformaGamfi #gamifikacja #gry #plansze #grysymulacje